Sunday, March 6, 2011

sapa tak suka dapat gift ?

Salam People (;

What happened today ?

Ok , sibuk ni sibuk . ( baru tulis dah kalot dah , haha )
Untuk pengetahuan anda sekrang fyna tengah chat FB , texting , kemaskini permohonan .
Update blog pun nak sekarang jugak . Ha Ha Ha . Sambil menyelam , telan air . telan ?

Nak dijadikan cerita , tengah asyik mengisi borang matrikulasi tadi . Ada ruangan JENIS DARAH :
ohh tiba tiba teringat lawak nabil masa malam final raja lawak . HAHA .

Okay , aku pun terkedu seketika . Operation pun aku dah pernah , test darah ada la kot 2 3 kali dah . Tapi aku tak tau lah pulak aku darah apa ? Hampeh -.-' memang hampeh . Mungkin aku darah manis kot . amacam ? ha ha ha .

Lepas ni kena lebih alert nampaknya . Okay tutup kes darah .


*******

Okay , petang tadi atul ( boleh refer kat link di sebelah ya ) come over to my place .
Kalau nak tau , masa time SPM dulu , the whole month dia stay kat rumah aku :)

Kami bangun study sama - sama ( study lah sangat kalau bancuh bancuh kopi pastu semangat baca buku sikit tertidor , HAHA ) . After habis spm , memang lama gila tak jumpa dia .
Kerinduan terpancar . ha ha ha .

Lalu dia pun datang hari ini , in the same time dia nak ambil barang dia sama . And she brought me all these things . Thanks Atul :)


P/s : hasil belas ihsan MR GOOGLE .

Maybelline magnum mascara . wootts .

IN2IT eye shadow ,

Even , she had used it twice or several time but i dont mind . Okay , atul memang suka shopping make up . Aku selalu sapu yang orang ja . Ha ha ha . Lagipun aku mana make up sangat , tempek bedak , lipgloss sikit cukup :D



Okay , parents dia pergi London masa kami SPM hari tu :D :D


aww , my favourite . A packet full of toblerone sangat heaven okay . THANKS .


Okay , sapa yang sekarang rasa gatal tangan ada gift lagi nak bagi ? sila lah inform .
Mesti hadiah anda diterima dengan hati yang lapang dan terbuka :D :D

Thats All for today :)

Adios people !


blog dah ada LIKE , haha . baru nak buat . sungguh tak up to date .

2 comments:

  1. ehmmm.. aku pon gatai tgn gak ni fyna..
    aq pon suka dpt adiah..tambah2 lg drpd org yg baru dapat adiah.. hahah..
    ang ingat x summary bi spm kita aritu??
    yg tajuk pay it 4ward..hahha..
    so..4ward la kat aku..hahah...
    i like !!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha , tudiaaa :p hang masih ingath eh syud .
    sorry . memory card aku tak berapa boleh refresh benda lama . HAHA

    ReplyDelete