Thursday, February 24, 2011

kisah saya dan mamat cool .




Pada suatu malam , tatkala semua orang sedang nyenyak dibuai mimpi . Saya masih berjaga dan mengadap laptop saya . Saya sedang mengakses internet , dan melayari YouTube , okay diulangi
YouTube :D

Entah bagaimana , sedang saya melihat video video lagu dan sebagainya , saya terjumpa dengan video seorang yang bernama matluthfi90 . Pertama kali melihat video nya , saya tidak boleh berhenti tersenyum dan tersengih . Dia telah banyak menghiburkan saya . Setiap body language beliau membuat saya rasa tertarik akan cerita beliau (:

Bermula dari malam itu , setiap malam saya akan mengulangi menonton video video beliau yang tak jemu jemu dilihat . Walaupun dia sudah agak lama berkecimpung dalam youTube .Entah kenapa baru sekrang saya menemui beliau . Mungkin takdir agaknya . Ha ha ha .

Jangan salah sangka , bukan obses . Tertarik sahaja . :D macam tu pun boleh ya fyna ? Jangan Gusar , izzat iqbal tetap di hati :D ( kalau anda tengah baca ni , sila senyum sampai nampak gg :D )

Mesti orang akan kata ' huk eleh , hampa semua minat dia sebab comei ja '
Haa , memang dia comei tapi tu bukan alasannya . haha , sebab personally for me setiap video dia memang ada mesej penting but dia deliver in his own way :D Tak caya ? pi la tengok .


Okay , boleh tak siapa siapa tolong kasi biodata beliau kat saya , dari mana datangnya mamat cool ni . tak kisah lah , kawan-kawan dia ka , adik beradik beliau ka sila lah rajin rajinkan comment di sini :D HAHA ,

Adios people !




13 comments:

  1. ok2 nanti saya buatkan biodata dia untuk awak ea ^_*

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...
    aku pun join ang jugak la fyna..
    ^_^

    ReplyDelete
  3. fyna..siap dah entry pasal ML =)

    silalah terjah
    http://akubukanshinajelita.blogspot.com/2011/02/berkenalan-dengan-mat-luthfi.html

    ReplyDelete
  4. dia orang Sungai Petani, junior incik Syafizal Shahruddin kat KBU, ada awek dah, awek dia study kat Russia ...

    sekian.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. faizfuad : dah tanya fizal tapi dia dok confused , dia tak tengok lagi kot video ni :D

    ReplyDelete
  7. waahhh..junior fizal ke matluthfi nih??autogerafff pleaseee..hahhaa~

    p/s:fyna btol2 da fall to matluthfi nih..hahha~

    ReplyDelete
  8. dya ensem ! comel cute i like ;) http://oshinlove.blogspot.com/2011/02/review-nine-blog-fyna.html check dis out

    ReplyDelete
  9. kami semua dok ingat dalam video tu Fizal! tengok pya tengok, rupa2nya bukan fizal ... hahaha

    tp fizal cakap x pekat~

    ReplyDelete
  10. I knew him from SELAMAT HARI IBU 2010 last year. hihi, memang gelak habis. comel ja kan?

    ReplyDelete