Tuesday, April 5, 2011

Mula - mula tak nak post sebab malu ( mata ke atas , tangan ke dada ) :D

Yaw ! Im back .
Hi hi hi . This time i'll promise to write as short and as simple as possible .

Tup tup update . Ni ada cerita la ni . Haaa memang pun . Mula - mula rasa macam tak patut ja aku cerita . Tapi nak cerita jugak. wu wu wu . Kalau tak nak baca tutup mata :D

Kelmarin dulu , tatkala bulan sedang mengambang ( erk? ) . Sedang aku terbuai oleh chat Facebook . Muncul notification yang membuat jantungku berdegup seperti alunan lagu dewa , sedang ingin bercinta . he he . " di setiap ada kamu , mengapa jantungku berdetak "

Kaer Azami has accepted your friend request .

Aku terpana seketika . Diam . Hanya mampu tersenyum . Mungkin akan ada suara-suara luar berkata .

" eh , awat hang nak kecoh sangat , dunia lah dah maju "

" weh , Kaer ja pun bukan Faizal Tahir . HAHA "

Tak tak . Tetap this really make me on a cloud nine . WHY ?

1st dah memang terang - terang aku peminat kaer kot .sejak standard 5 . haha .2nd sebab lama HABAQ HANG aku tunggu dia . wu wu wu . serious lama .
haha :D kecoh hang ni kecoh . alaa sekali sekala ja :D
3rd aku pernah dok merungut kat FB mana kaer menghilang ni , mana kaer . tengok sebelah kanan blog bawah sekali apa yang ditulis . erm .


2 hari kemudian .

Kaer commented on your wall post

Dah memang nampak dia tengah online . And terjawab lah segala persoalan . memang dia tak da TWITTER . bersungguh aku cari . memang lah sampai tahun depan pun tak jumpa .

" Fyna , i dislike twitter" naah ambik hang sibuk sangat tnya twitter . lepas ni aku pun cepat cepat nak delete account twitter( dak dak . tipu tipu ) ha ha ha .




And now KAER is in malaysia . dah balik from Jakarta . now in PJ . as what he said , he will be here for few months then will off to LONDON . study major in bussiness . wow wow . lambat lagi la gamakny nak tunggu lagu baru .

sigh -.-

6 comments:

  1. suka sgh noo kaer dia.hehe.setia sgh fyna ni :] bagos!

    ReplyDelete
  2. kompem xsenyummmm smpai tlinga kan?hehhe..
    anyway,,fyna..bley la p terjah PJ tu..crik kaer. :D

    ReplyDelete
  3. haha . sila lah add sementara belum cukup 5 ribu & sementara dia tengah aktif :D :D
    haha . akan terjah nanto :)

    ReplyDelete
  4. helo fyna! i jealous ni. terima kasih. :P

    ReplyDelete