Wednesday, December 22, 2010

ingat budak habis spm tak busy ? haa..

Minggu ni kita panggil minggu sakit sedunia .
Yeaa , mula-mula kita mula dengan sakit tekak.
Tak payah nak yeah sangat lah fyna .
Then , batuk-batuk sehingga menyakitkan segala urat
leher dan dada . erk ?

Hari-hari berikutnya saya sakit pinggang .
Sampailah saat ini cukup lah pakej itu .
Ya Allah , semoga aku cepat sembuh .

Plan untuk daftar di Ilmu pandu entah jadi ka tidak today .
Andddd , the most important is.....
My bff yang lovey dovey telah mengajak saya
turun padan / turun denai , HAHA .
pergi berjogging bersama mereka

Bila ? esok pada tepat 8 pagi .
Haaa , macam mana jogging sakit pinggang ,
hingus meleleh2 , waduh waduh .

kok kapan mahu sihat ?
Semoga saya cepat sembuh ,
kerana hutang blog pun belum terlangsai ,
dan banyak kerja harus disegerakan ya ?
sibuk betul ni , heee ;)

eh , before that thanks to my dear friend , pija for pick me in her blog , http://sheisfashionista.blogspot.com/2010/12/syarafina.html dear , im not that gojes . yang lain tu sangat memukau saya . seriously , they know how to dress up and walk with fame . neway billion thanks :) <3

AMIN ,

p/s : sorry terpaksa membaca keluh kesah resah kak esah aku ni , ;) next post kita cerita yang best2 pulak ya ? tehee . see ya soon.

Adios people !

No comments:

Post a Comment