Tuesday, August 24, 2010

have you ever ?



pernah tak awak rasa sunyi , padahal ramai orang di sekeliling awak ?

HEHE, intro saya macam masalah ja kan ? saya tak rasa sunyi pun . awak2 sekalian jangan salah paham :) saya kan ada sayang saya ( oh plss fina , dun start ) HAHA . credit to family and izzat iqbal .

Sepanjang Bulan Ramdhan ni aku rasa aku banyak merungut dari bersyukur ,
isk isk isk . memang tak patut lah kan . bulan ini patut kita banyak hargai nikmat Allah .
Dah nak masuk 3 ke 4 hari dah , berbuka dengan mak saya ja. ABAH macam biasa , dia memang jarang ada rumah , meeting sana , meeting sini . kali ni ke tawau pulak kot .

tadi ada ABAH call ;

adik : hello ? ( nada macam nak mati , HAHA , baru balik sekola KOT )
abah : dok mana ni ? abah baru touchdown KL , pastu ke Penang , nak beli apa apa tak ?

ahh , frankly , aku paling suka soalan ni , HAHA .

adik : boleh pesan apa eh ? beli makanan ja la. apa-apa yang boleh kunyah2.

bangang tak bangang jawapan aku =.= haah , maksud aku boleh kunyah2 tu macam cookies , cekelat , haha . itu memang bahasa aku , ala pendek kata yang boleh kunyah time lepak2 depan tv , aku rasa abah paham anak dia sorang ni :)

abah : yang tu ja ? okay lah.

adik : okay2 . nanti call lain . BYE .

END .

the point is ; aku actually di sudut hati kecil , seronok abah ada untuk berbuka puasa hari ini :) and im looking forward to BERBUKA with my others crew too , abang2 & kak . hope they will come home soon , your lil adik is alone here , alone dalam konteks nak berbuka tak meriah , nak pergi masjid tak kalut-kalut adik beradik berebut siap, mandi bagai . itu maksud aku . aku rindu semua tu .

as we grown up , masing-masing ada life sendiri kan , inilah perjalan hidup anak bongsu. HAHA . apakah ?!

selamat berbuka , to my dear : get well soon . <3

haa , ini lah effort abahku nak buat anak dia makin SIHAT :


For me , kapitan is the best Indian Food restaurant in Penang ! love the nasi briyani , cheese naan with tandoori , fuhh . HAHA . im indian food lover ok.

thats all for now.

No comments:

Post a Comment