Monday, September 6, 2010

3 days before eid

Hye readers ,
few days left and then Ramadhan will end , Syawal will begins .
Seronok2 jugak , sedih lagi lah sedih . Ya lah , waktu Ramadhan lah banyak dugaan banyak nikmat banyak pahala dapat , dosa pun senang dapat , HAHA . craps . dosa tak mau lahh kan .

OK OK , my plan today nak pergi ke LIBRARY , cik kebal juga mungkin datang , hehe*cikgu cikgu aku yang disayangi bagi hadiah raya terbaik dari ladang punya . HOMEWORKS agak banyak kot aku rasa memandangkan ia di musim perayaan . waah , terima kasih ya cikgu cikgis , saya tahu cikgu tak nak saya lupa daratan dengan bergambar , movie raya , kuih muih , ketupat , nasi himpit , nasi minyak semua . GRR . haha :D
*food di hari raya sangat heaven*

Kalau sebelum ni aku merungut tidak ada suasana raya , mungkin sekarang dah ada okay ;

1.Ya lah , abang aku yang kedua dah selamat sampai , malam ni kakak jugak akan bertolak pulang , sepupu-sepupu dan anak-anak saudara juga. YEPPIEE . ini yang aku nak . HAHA .

2. Tudung aku tak ada lagi untuk digandingkan dengan baju kurung . HAHA . shopping last minute baru ada mood raya , tadi waktu sahur aku dah mula berbual-bual dengan cik mamaku .
berkaitan isu - isu ini .

3. Kuih-kuih raya yang aku order ( nak buat tak dapat , hidup busy busy , HAHA ) sudah mula sampai , aku dah mula cuba try test keenakannya . great .

4. Hamper Raya sudah mula dihantar juga ya . HAHA . malam raya , aku akan menjalankan operasi membuka . Insyallah .

5. Fizal ( abang ) telah bercadang ingin memasang PANJUT di ruang laman rumah , HEHE . dia ini kreatif orangya , sebelum ni . tak ada benda-benda seperti panjut , pelita , or sewaktu dengannya di rumah ini , Thanks to you kerana nak hidupkan suasana raya .


okay , aku rasa terlebih suka pulak ya . lupa sekejap pasal 23rd November 2010 , peperangan kecil bak kata cikgu tuisyen aku , HAHA . oh tidak , aku tak lupa cuma raya kena raya lah jugak sat ya :D hehe . if Mr fahrol read this he will bash me up apa . tak tak , aku ingat semua pesanan ya , SPM first . alahai . nak buat ucapan hari raya erk ? nanti lah ya kawan - kawan .

No comments:

Post a Comment