Tuesday, April 3, 2012

Abah's Birthday Suprise !

Dek kerana menunggu si hafiz update tak terupdate sampai sekarang . So , saya mengambil keputusn untuk teruskan mengupdate :)

Target : Shahruddin B Othman ( Abah )
Venue : Thai Express , The Curve
Members involved : Family
Event planner ( merangkap pihak penaja ) : Rohana Ismail ( Mama )

It was not so called Suprise , tapi abah tergamam dan terharu . So mission accomplished . Hik Hik Hik . Walaupun aku bab nak menyeprise orang ni sumpah failed . So al kisahnya aku pun berusaha lah mebeli hadiah dekat abah . Lupa pulak nak snap picture present tu . Aku rasa semua boleh bajet lah hadiah budak student tak ada income ni , i bought him John Grisham's latest book ( aku dah tau dah sebab ini memang author favourite abah ) and a book by Ustaz Amaluddin . " Tuhan itu dekat " . My friend of mine yang recommend this book , katanya memang best , so without thinking twice , aku grab both ja . I know it will only cost me maybe not even 100 note . Tak terbayar segala apa yang abah dah belanja dekat aku selama 18 tahun ++ ni . But still orang cakap , "Thought that counts kan" .

Oh ya before that , rasa sejak cuti ni aku ada addiction pelik , pantang tengok makanan akan snap , hehe . Rasa kepuasan snap gambar yang sedap - sedap tu , yumm yummyy .
Senyum lebar*

Sila nikmati menu - menu di bawah ,










Hehehe , okay lap air liuq yang dok meleleh tu cepat ! hehe . All rite back to the main topic ,
suprise abah . Kami buat lepas makan , so kononnya ni hanya dinner family yang biasa . memandangkan dah pun lewat sehari , sebab kami buat on 2nd April . Hehe , lepas kami puas melantak baru suruh waiter bawa keluar cakee . Yeay .



At the moment we all sing " Happy Birthday " abah macam eh blurr sebab kek kat belakang , abah tak nampak lagi tapi kami dah start menyanyi . Hahaha . Then abah macam muka terharu . Alolololo .



Si budak dua orang sebelah abah tu , mana mana birthday muka depa confirm ada bila tiup lilin , aku pun tak faham apa yang best tiup lilin cake . hahaha .



Birthday Cake is my fave part . Aumm .


Abah pandang camera lain , okay sedih . Abah terimalah pemberian yang tak seberapa dari adik . hehehe .



Si ibu mengandung Sherry Shahruddin bagi hadiah kat abah . Peace jugak , agak - agak baby kat dalam tu dok buat peace jugak ka .


suka tengok si adik dania senyum , comei gila . kalah aku . cough cough** haha :D



Happy Moments , 1 2 3 Senyum :)


p/s : okay agak terkilan si fizal tidak dapat join , he's in penang ! Apa pun Happy Birthday abah yang ke hurm aaa 56 . Hehehe . Maintain jiwa muda okay ? :) May Allah bring you happiness in your life and hereafter , Amin .



1 comment: