Friday, March 9, 2012

10 minit ,


Assamualaikum and hi :)
blog usang , puhh puhh . Habuk sana sini , ada spider web lagi ni . *kasi cuci - cuci sikit*

Okay hi kawan - kawan ! :D ( ada lagi ka orang baca blog aku ni , mcm tak da ja , apa - apa pun aku nak update , HAHA ) , kepada sesiapa yang membaca entry ni , aku tak lari ke mana pun dan tiada apa yang perlu disembunyikan . Aku cuma terlalu sibuk memperbetulkan diri , terlalu sibuk mencari ruang untuk berehat , terlalu sibuk untuk mendapat ketenangan . Lalu blog ini ditinggalkan , tapi aku ada ja selalu muncul di timeline twitter anda dan juga newsfeed facebook anda . Jadi , aku masih wujud di dunia maya ni sebenarnya :)

And yeah , tengah study week sekarang buat semua warga UiTM di hatiku and final bakal menjelma tak lama lagi . Aku mohon maaf andai tersilap apa - apa . Doakan aku yang jauh ini . Ya perjalanan asasi aku hampir tamat , ke mana arah tuju lepas ni ? hanya Allah yang tahu . aku usaha , doa , tawakal . Aku cuba sedaya upaya untuk yakinkan diri yang cukup lemah ni agar terima apa sahaja yang Dia kurnia .

Alhamdulillah , life being good , even sometimes , it get rough , well yeah . Thats how life works . Aku bahagia seadanya :)

Aku sedar entry kali ni tak mampu mengubah apa - apa , tak mampu ubah apa - apa persepsi , tak mampu menjana daya pemikiran , tapi sekadar nak melepaskan rindu untuk blogging . Lepas habis final exam , insyallah akan kembali aktif menulis .


*berkurun tak update , sekali update yang ni ja ? 10 minit ja kau ambil masa fyna ?
Janji ada sedikit kemajuan , dari tak bergerak apa langsung , yeahh . the point is no matter hard life is , just keep pushing yourself forward , never stop there , walaupun sedikit cuma , tapi tetapkan ada kemajuan bukan ? *

Yang tak pernah berhenti mencari bahagia ,
Fyna Shahruddin .

1 comment:

  1. bukankah ini satu kemajuan..
    eh..terasa mcm bro zack lak.. huuhu..
    gud luck wei exam!

    ReplyDelete